Inschrijven gratis kennismaken

FAQ’s nieuwe My HealthClub app

Q:  Waar kan ik de My HealthClub app voor gebruiken?
A: De nieuwe My HealthClub is ingericht met alles wat je nodig hebt om onze clubs te gebruiken. Je kunt je clubbezoek reserveren, of het nou een groepsles, small grouples, fitness workout ofwel een potje tennis of squash is. 

Q: Geeft de App ook inzicht in mijn lidmaatschapsgegevens?
A: Ja, je kunt in de app jouw lidmaatschapsgegevens inkijken, betalingen verrichten en geld op je clubpas storten.

Q: Kan ik het lesrooster bekijken?
A: Ja, in de app staat zeer overzichtelijk welke lessen op welke dagen gegeven worden. Door op “reserveren’ te klikken kun je kiezen of je een les wil reserveren of een activiteit. Als je op les klikt, dan zie je het actuele lesrooster.

Q: Wat is een les of activiteit in de My HealthClub app?
A: In onze app heb je  twee opties om te reserveren. Optie 1 is een les. Hieronder verstaan we alle lessen die in groepsverband gegeven worden, zoals groepslessen, small group lessen en outdoor lessen. Als je een fitness bezoek, squashbaan, tennisbaan, kidsclub bezoek of zonnebank wil reserveren, dan reserveer je een activiteit. 

Q: Waarom moet ik reserveren?
A: Om te voldoen aan de voorschriften de RIVM, zijn we genoodzaakt de toegang tot onze club te reguleren. Dit houdt in dat elke bezoeker vooraf dient te reserveren, via de App. Zonder reservering kan de club in de eerste fase van heropening niet betreden worden. Wij vertrouwen op jullie begrip voor deze veiligheidsmaatregelen.

Q: Krijg ik een bevestiging van mijn reservering?
A: In jouw persoonlijk app omgeving staat je reservering geregistreerd. Bij je bezoek aan de club, dien je bij binnenkomst je reservering in  jouw app te tonen. 

Q: Hoe vaak kan je reserveren?
A: Voor elke activiteit kan je 1 reservering maken. Heb je van deze reservering gebruik gemaakt, dan kan je een nieuwe reservering maken. 

Q: Is mijn trainingsschema ook in deze app verwerkt?
A: Nee, de trainingsschema’s zijn de laatste weken geoptimaliseerd door onze instructeurs. Bij je bezoek kun jij via de instructeur uitleg en toegang krijgen tot jouw schema. Tevens bieden we je op maat voedingsschema’s aan, wat ook weer aan te vragen is bij de instructeur als je de club bezoekt.

Q: Stel ik wil een fitness bezoek reserveren, maar in dat bezoek een small group les meedoen?
A: Een fitness bezoek reserveer je door een ‘activiteit’ (fitness workout) te boeken. Dit kan vooralsnog uitsluitend voor een duur van 60 minuten. Indien je ook een small group les wil reserveren, dan maak je een tweede reservering. Deze reservering doe je via het reserveren van een les, waarbij je kiest voor de small group les (die in het tijdsblok) van datzelfde uur valt.

Q: Kan ik mijn kinderen meenemen naar de kidsclub als ik aan een les ga meedoen of een fitness workout ga doen?
A: Zoals boven uitgelegd dien je voor jezelf je clubbezoek te reserveren (les of fitness workout). Tevens reserveer je dan een activiteit “kidsclub” en je geeft aan hoeveel kinderen uit jouw gezin je meeneemt. (max 3). Bij het opmerkingen veld, schrijf je de namen, leeftijd en de duur van jouw bezoek. 

Q: Hoever van te voren mag ik reserveren?
A: Om alle leden gelijk te behandelen is het niet mogelijk elke week hetzelfde tijdstip vast te leggen. Om die reden kunnen reservering maximaal 6 dagen van te voren worden gedaan. Heb je maandag gesport en wil je volgende week maandag diezelfde workout of les weer meedoen, dan kun je dat vanaf dinsdagochtend weer boeken.

Heb je hulp nodig bij het installeren van de app, bel op maandag, woensdag of vrijdag naar onze klantenservice: 078-6550011

Feedback? Laat het ons weten.