Inschrijven gratis dagpas

FAQ 

Hoe kan ik reserveren?
Gebruik hiervoor de nieuwe My Healthclub app. Heb je hierover vragen? Neem dan tijdens kantoortijden contact op met ons service center op 078 - 655.00.11.

Waarom moet ik reserveren?
De overheid stelt strikte eisen aan de beheersing van grote groepen mensen. Dit betekent dat wij in overleg met de instanties een maximum aantal deelnemers hebben vastgesteld per activiteit. Om deze plekken eerlijk en zorgvuldig  te verdelen hebben wij gekozen voor een reserveringssysteem.

Hoeveel dagen van te voren kan ik reserveren?
Je kunt maximaal 6 dagen van te voren reserveren.

Welke lessen en fitnessfaciliteiten bieden jullie aan?
Kijk in de nieuwe My Healthclub app voor een compleet overzicht van alle lessen en faciliteiten.

Hoe lang kan ik fitnessen?
Wij hebben onze tijdsblokken ingedeeld per uur. Dit betekent dat je voor 1 uur fitness kunt reserveren. Na dat uur dien je de fitnessruimte te verlaten. Is er nog een plekje vrij, dan kan je voor het volgende uur nog een reservering maken. Wij verzoeken ieder lid aan deze regeling mee te werken, zodat alle leden de mogelijkheid hebben om een plekje te reserveren.  

 

Ik zie dat een groot aantal lessen 45 minuten duurt. Waarom is dat?
Het is onze verantwoordelijkheid om bezoekers zo veilig mogelijk te laten sporten Door de lessen van 45 minuten houden we 15 minuten over voor ‘het wisselen van de les’. Hierdoor voorkomen we dat vertrekkende en komende sporters te dicht op elkaar komen.

Ik denk een aantal veranderingen te zien ten opzichte van het oude rooster. Waarom is dat?
Wij hebben enorm geïmproviseerd om zo veel mogelijk lessen voor iedere doelgroep in het rooster op te nemen. Wij hebben zelfs een aantal nieuwe lessen opgenomen. Om al deze lessen te kunnen inpassen, hebben we op onderdelen iets moeten schuiven met de lessen.

Kan iedereen reserveren?
Ieder betalend lid kan alle faciliteiten reserveren. De faciliteiten, die inbegrepen zijn in je lidmaatschap zijn gratis; de andere faciliteiten kan je tegen meerprijs boeken.

Van welke faciliteiten kan ik gebruik maken?
Je kunt gebruik maken van alle faciliteiten, met uitzondering van de sauna. Daarnaast kan je met reservering ook gebruik maken van de kidsclub en de zonnebanken. 

Van welke faciliteiten kan ik vooralsnog geen gebruik maken?
Je kunt in verband met de eis voor 1,5 meter afstand nog niet veilig gebruik maken van de sauna. In het belang van jouw veiligheid en gezondheid blijft de sauna vooralsnog gesloten. In verband met de 1,5 meter eis kan je alleen squashen met huisgenoten.

Moet ik voor elke faciliteit en voor elke les apart reserveren?
Ja, dat is verplicht. Als je je kind naar de kidsclub wilt brengen en zelf aan een les wilt deelnemen, moet je beiden afzonderlijk boeken.

Voldoen jullie aan de eisen van het RIVM?
Ja, wij hebben erg veel tijd besteed om zowel binnen als buiten aan alle voorschriften van het RIVM te voldoen. Als je onze club bezoekt zie je direct alle aanduidingen om de veiligheidsrisico’s goed te managen.

Hoe is de ventilatie geregeld bij My Healthclub?
Wij maken gebruik van luchtbehandelingskasten, waarbij wij 100% buitenlucht naar binnen brengen. Je sport dus altijd in een veilige omgeving.

Kan ik bij het fitnessen regelmatig mijn handen en de apparatuur reinigen?
Ja, handdesinfectie en apparatuurreiniger zijn volop beschikbaar.

Gelden er voor mijzelf ook nog veiligheidsregels, waar ik me aan moet houden?
Ja, zeker. Dan zijn (op dit moment):
- voel jij je ziek of heb je verhoging? Kom dan niet sporten!
- Is er binnen jouw familie, gezin of huishouden iemand ziek? Kom dan niet sporten!
- Houd altijd 1,5 meter afstand
- Nies altijd in de binnenkant van je elleboog
- Was of desinfecteer je handen met regelmaat
- Reinig alle gebruikte materialen voor en na gebruik
- Verlaat direct na het sporten de locatie

Ik heb mijn contributie niet volledig betaald en kan nu niet reserveren. Wat moet ik doen?
Betaal alsnog je achterstallige contributie. Je openstaande saldo kan je via Ideal voldoen in je My Healthclub app. Zodra deze is verwerkt, kan je weer reserveren.

Hoe kan aankopen in de horeca makkelijk betalen?
Log in op je app en stort een tegoed op je clubpas.

Ik heb angst om weer te gaan sporten in dit corona tijdperk. Kan ik ook stoppen?
Om jou te informeren over veilig sporten bij My Healtclub hebben wij een film gemaakt. Kijk op https://www.myhealthclub.nl/veilig-sporten/
Wij zouden het erg jammer vinden als je wilt stoppen in deze tijd, waarin het belang van een goede gezondheid met de dag belangrijker wordt. Je kunt stoppen aan het einde van je contractperiode met 1 kalendermaand opzegtermijn. Heb je vragen hierover bel dan met ons servicecenter op 078-655.00.11 op ma t/m vr 09.00 - 17.00 uur of stuur een e-mail aan klantenservice@myhealthclub.nl

Hoe lang gaat deze situatie duren?
Dat weet waarschijnlijk niemand. Wij volgen de politieke besluiten op de voet. Zodra wij de indoor fitness en groepsfitness faciliteiten mogen openen, doen wij dit omgaand. Uiteraard houden wij je hiervan goed op de hoogte.