Inschrijven

FAQ

My HealthClub Krimpen aan den IJssel

Beschikbaar in de Google Play Store en Apple Store.

Gebruik hiervoor de nieuwe My HealthClub app. Heb je hierover vragen? Neem dan tijdens kantoortijden contact op met ons service center op 078 - 6550011.

De overheid stelt strikte eisen aan de beheersing van grote groepen mensen. Dit betekent dat wij in overleg met de instanties een maximum aantal deelnemers hebben vastgesteld per activiteit. Om deze plekken eerlijk en zorgvuldig  te verdelen hebben wij gekozen voor een reserveringssysteem.

Je kunt maximaal 6 dagen van te voren reserveren.

Kijk in de nieuwe My HealthClub app voor een compleet overzicht van alle lessen en faciliteiten.

Wij hebben onze tijdsblokken ingedeeld per uur. Dit betekent dat je voor 1 uur fitness kunt reserveren. Na dat uur dien je de fitnessruimte te verlaten. Is er nog een plekje vrij, dan kan je voor het volgende uur nog een reservering maken. Wij verzoeken ieder lid aan deze regeling mee te werken, zodat alle leden de mogelijkheid hebben om een plekje te reserveren.  

Het is onze verantwoordelijkheid om bezoekers zo veilig mogelijk te laten sporten Door de lessen van 45 minuten houden we 15 minuten over voor ‘het wisselen van de les’. Hierdoor voorkomen we dat vertrekkende en komende sporters te dicht op elkaar komen.

Wij hebben proberen om zo veel mogelijk lessen voor iedere doelgroep in het rooster op te nemen. Wij hebben zelfs een aantal nieuwe lessen opgenomen. Om al deze lessen te kunnen inpassen, hebben we op onderdelen iets moeten schuiven met de lessen.

Ieder betalend lid kan alle faciliteiten reserveren. De faciliteiten, die inbegrepen zijn in je lidmaatschap zijn gratis; de andere faciliteiten kan je tegen meerprijs boeken.

Je kunt gebruik maken van alle faciliteiten. Daarnaast kan je met reservering ook gebruik maken van de kidsclub en de zonnebanken. 

Ja, dat is verplicht. Als je je kind naar de kidsclub wilt brengen en zelf aan een les wilt deelnemen, moet je beiden afzonderlijk boeken.

Ja, wij hebben erg veel tijd besteed om zowel binnen als buiten aan alle voorschriften van het RIVM te voldoen. Als je onze club bezoekt zie je direct alle aanduidingen om de veiligheidsrisico’s goed te managen.

Wij maken gebruik van luchtbehandelingskasten, waarbij wij 100% buitenlucht naar binnen brengen. Je sport dus altijd in een veilige omgeving.

Ja, handdesinfectie en apparatuurreiniger zijn volop beschikbaar.

Ja, zeker. Dan zijn (op dit moment):

  • Voel jij je ziek of heb je verhoging? Kom dan niet sporten!
  • Is er binnen jouw familie, gezin of huishouden iemand ziek? Kom dan niet sporten!
  • Houd altijd 1,5 meter afstand
  • Nies altijd in de binnenkant van je elleboog
  • Was of desinfecteer je handen met regelmaat
  • Reinig alle gebruikte materialen voor en na gebruik
  • Verlaat direct na het sporten de locatie

Betaal alsnog je achterstallige contributie. Je openstaande saldo kan je via Ideal voldoen in je My HealthClub app. Zodra deze is verwerkt, kan je weer reserveren.

Log in op je app en stort een tegoed op je clubpas.

Om jou te informeren over veilig sporten bij My HealtClub hebben wij een film gemaakt.


Wij zouden het erg jammer vinden als je wilt stoppen in deze tijd, waarin het belang van een goede gezondheid met de dag belangrijker wordt. Je kunt stoppen aan het einde van je contractperiode met 1 kalendermaand opzegtermijn.

Wat jammer dat je wilt stoppen met sporten bij My HealthClub. We horen graag wat voor jou de belangrijkste reden is om te stoppen, zodat we die feedback kunnen gebruiken om onze dienstverlening verder te verbeteren. 

Zet hier je lidmaatschap stop